sjukling

Åh jag visste det. Nu har jag gått och blivit sjuk också, 2 dagar innan skolan börjar! Visst, det är aldrig fel att missa skolan men ändå, dålig tajming. Min hals gör åt helskotta ont. Kan knappt svälja eller hosta och när jag ska prata hörs det inget typ, haha. Och inatt var det hemsk, vakande upp säkert var och varann timme av att jag hade ont i halsen och att jag inte kunde svälja och allt. Helt sjukt. Så jag har inte fått så många timmars sömn och det känner jag, är helt borta.
Idag blir därför en jätte slappis dag. Inget planerat och inget skall planeras. Bara ligga hemma och ta dert lugnt och försöka bli bra igen. Frisbeen imorgon kan jag glömma också, satan. Behöver röra på mig, haha.
Fast, det där med planera var jag inte helt ärlig med nu. Vi, eller, jag mamma och oscar ska in till Bäckebol nu och kolla på mobiler och sånt och sedan ikväll ska vi hem till grannen för att passa deras barn, Leia. Men det är inte så ansträngade, eller?

Oj, nu ska vi åka. Hörs sedan om jag orkar. När jag är sjuk är det tv som gäller, haha! Puss♥


jag bjuder på denna otroligt snygga bilden på mig för någon kväll sedan, grr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0