svårt läge

jobbig sist jag är i just nu..

En person som jag tycker om har inte samma känslor och det suger rent ut sagt. Dock vet inte denna personen om det överhuvudtaget och jag vågar inte berätta det för ah, vill inte avslöja allt för mycket här, men jag vet hru han känner och det är inte som jag känner.
ÅH VAD JAG HATAR KÄRLEK
ibland asso..

samtidigt vet jag inte om jag vågar/vill gå in i ett nytt förhållande, inte så här tidigt efteråt. Visst, känslor kan man inte styra över då dom helt enkelt bara finns där, oavsett om man vill det eller ej.


slut på klagandet för today. Nu ska jag iväg, till torget tror jag!
Pusssssss

åååååååååååååååh vad jag tycker om er två. mina mina mina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0