solen skiner

Godmorgon!
Vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Så otroligt skönt att man kan sova ut nu när man inte mår helt prima. Idag mår jag illafall bättre men vi får se hur det blir med skolan imorgon ändå. 
Ja undrar om pappa ska fixa datan någon gång eller om han änker vänta i åratal bara för att göra mig extra irriterad.. Det är nämligen så att jag kan inte spela sims 3 för vi behöver ett nytt grafikkort men han funderar på om det är värt att köpa ett till våran gamla dator istället för att köpa en ny dator med ett sånt bra grafikkort redan i. Ah, jag fattar det knappt själv så..

Nu börjar magen kurra och det betyder- Dags för käk!
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0