träd och löv

Ska nog ut med Lisa en stund tror jag, om det inte kommer något i vägen. Har dock jätteont i mitt baklår men det ska väl gå an att gå ut lite ändå...

har en hel del läxor och prov nu också:
No förhör - måndag!
Ma prov 2/10
SH prov 7/10
Geografi Prov 6/10
och givetvis spanska...

Egentligen så har jag inte så jättemycket att skriva om idag mer än det som sagts. Fast vårat väder är hemskt! jag hatar hösten. Hatar hatar hatar den! Det är så hemskt för det bara regnar och blåser och är allt kallt hela tiden. Aldrig vill det vara varmt eller regnfritt typ. Otroligt jobbigt!

Här får ni en sommarbild bara för att vi alla hatar hösten!
chao :)


Kommentarer
Postat av: lisa

& självklart kommer det något dumt ivägen, så jag aldrig hinner träffa min älskade josefine! :(( <3

2009-09-24 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0