funky groove

nu står mamma och gör pannkakor till mig, mumma säger jag bara. Sedan ikväll ska vi kolla på "Miraklet vid St.Anna". Det är en krigsfilm som handlar om en sann historia från andra världskriget då några amerikanska soldater är fast i Italien och så. Det är verkligen en film för mig och egentligen för mi padre men han jobbar så han får inte se, haha..

Har också fixat klipptid idag, det blir på torsdag. Jag bara älskar att gå till frissan, det är bland det bästa jag vet. När någon pillar mig i håret och håller på, fixar det sådär snyggt ni vet ;D
Det blir lite topp, färg(utväxten) och slingor tror jag. Om jag nu kan bestämma mig.. Det står mellan någon mörkblå eller lila slinga tror jag. Men jag vill inte ha det i hela håret utan bara någonstans, men det dåliga är att där jag isf kommer ha slingan, där måste jag avfärga och då kan jag få orange hår där, hahah ;D Men sean lägger man ju på slingan och då syns inte det orangea ^

maten är klar och imorgon är det mikk och jag har lyckas tvingat med mig dylan (tror jag..). Puss på det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0