Annandag jul

Japp, då är vi redan här, två dagar efter julafton. Känns inte som att julafton har varit nu om jag ska vara helt ärlig. Är nog mest lite lättad över att det är över. Det är så stressigt fram till och på julafton. Men alltid lika mysigt ändå =)

Utanför fönstret ligger massvis med snö och det är så ljust att det är som en lampa, haha. Faktiskt mysigt med snö. Synd bara att det är kallt och blött när det blir för mycket, men då kan man alltid glädja sig med en kopp varm choklad och massa mys i filtar och en bra film. Supermysigt!
Ska nog se till att komma ut idag. Har ju blivit beroende av min stegräknare på mobilen så måste nog ut och röra mig lite, få ihop några steg. Hehe =)

Nu ska jag se film, igen.. Kanske ringer fjällen?
Chao!

min älskade Leia som är uppe och åker skidor med sin familj. Okej, hon kanske inte åker men ni fattar ;)


Kommentarer
Postat av: Ante

Varför är det så jävla viktigt att sätta på en tröja men ha fittan naken? Är det något att kokettera med eller är du så fattig att du gör som i u-länderna? Där springer ungarna med bara arsel och en tröja? Det ser jävligt fattigt ut och jag kan ordna en insamling om du har knackig ekonomi

2010-12-01 @ 18:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0