en sjuk torsdag

Ah, en sjuk torsdag är detta verkligen.
Igår började det med att jag inte kände mig helt okej efter mikk så jag åkte hem till jakob ist och var där hela kvällen, blev något bättre. Vaknade upp imorse och mådde hyfsat men ändå inte helt ok. Gick till skolan ändå, kom dit och svenskan är inställd (?!) så vi måste sitta och vänta och göra ingenting fram till tio då vi skulle ha engelska. Som vanligt hade våran engelska lärare glömt läxan och vi fick göra annat. Då började jag känna mig hängig igen så efter matten gick jag hem och nu sitter jag här. Helt slut, orkar ingenting.
Så jag beställde pizza nu på hemkörning, haha. Känns lite sådär men är man inte frisk så är man inte!

Nej, nu ska jag fixa mig en filt, tända lite ljus och sätta på en bra film och vänta på pizzan =)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0