liar set me free

Sitter och rå lyssnar till In Flames nya album. Okej, det gör jag hela tiden hehe.. Men iallafall, Deligt and Anger är den låten som spelas mest i mina öron. Så sjukt bra!

Nog om det.. Idag. Vad har hänt idag? Absolut ingenting med tanke opå att jag håller på och bli sjuk och ínga kompisar är hemma. Fast jag hade ändå inte orkat träffa någon idag, i detta skicket.. Får helt eneklt försöka krya till nyår. Då ska jag bannimej se till att vara frisk =) Får se vad som händer och fötter då också. Vad ska ni göra?
Just det! Måste få tag på Martin och dom.. Ska ju in till götet imorgon på mellandags rean och se om jag hittar min nyårs klänning men dom tokstollarna sitter ju fan och lanar så det lär inte bli så lätt att få tag på dom, hehe..

Ojsan, nu dör snart min data och sladden har rymt. Hörs senare! Puss =)


förra nyår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0