14.01

klockan har precis dragit över två och Lisa gick väl för över en halvtimme sedan :)

igår var det en massa folk här och det var verkligen jättetrevligt! Såg film och åt marängswish(?) och sånt. Roligt och träffa Friad igen också. Hon har varit uppe i norrland eller något tror jag det var, så henne hade man inte träffat sedan vi slutade skolan. Så det var kul! :)
Runt elva drog dom mesta och då gick jag och Lisa i säng på direkten nästan, somnade väl vid ett men ändå haha.

yeye idag då? Pappa jobbar och mamma jobbar. oscar sitter i mitt rum med Tim och spelar playstation och här sitter jag all alone. Får se vad som händer ikväll. Hade vart kul om man kunde åkt till kusinerna på holmen men jag vet inet vad mamma tycker sedan. Får väl kolla film med mamma annars, det funkar också.
chaochao


yes indeed
Mina nya favoriter, mina converse som jag fick av min moster när jag fyllde år.
älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0