Bättre sent än aldrig

Här kommer lite bilder från när vi var ute med båten :)


Hela gänget ute på promenad på Kärringön.
Här hittade vi en liten damm med guldfiskar i :)


mamma och pappa
Mamma och Pappa


Uppvisning

räkor till kvällsmatgullunge som hela tiden kom med skor till mig.
fika på bryggan.
jag och leija :)
Jag och Leija på båten

jag och oscar
Jag och lillebror


Har nyss varit och hyrt film med mamma också. Det blev;
* Bröllopsduellen
* The Unborn
* Pride and Glory


verkar vara ett par bra filmer iallafall. Ska nog se på Bröllopsduellen nu ikväll om inte mamma och pappa vill se någon av de andra filmerna.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: leila

leija sägerdu ? nästan mitt namn där, den där flickan kommer bli hysat lyckad, ah.. bara hyfsat eftersom hon stavas med j ist för l (A) hihi.



alltså, jag e väldigt jätte, mycket, mega - lyckad

( för er som inte fattade poängen (A) )

2009-08-05 @ 02:06:09
URL: http://leilajelassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0