midsommardagen

jepp, ännu ett sent inlägg men det blir som det blir. Säger som Frida, nu på sommaren är det så mycket annat så man har inte så mycket tid över till datan.

midsommar (igår) blev faktist bra. Trodde det skulle bli jättetråkigt och sånt men det blev inte så iår. Mathias med familj + Anette kom hem till oss vid ett tidn och åt lunch och sedan kom min älskling hit och joinade oss :) Senare mot eftermiddagen så åkte vi ner till kvartetsgården på Kristinedal där vi "firade" midsommar med en massa andra familjer. Visste nog knappt vilka hälften var, haha. Efter maten med mycket trevligt sång som bland annat Trettifyran & Margareta så gick jag Dylan och Mathias hem till moi :) efter ett tag kom bästis och malinpalin och sedan fram mot elva så kom carl och jakob :)
Vi får inte glömma att nämna att min mamma också kom hem vid den tiden, men hur hon var ska vi kanske inte prata allt för mycket om. HAHAHA, det blev en del viskande och skratt och hela fadderittan. Linus verkade iallafall att trivas i hennes sällskap ;)


idag= slappisdag till tusen. Till och börjamed så vaknade man upp bredvid världens bästa pojke :) Sedan efter frukosten så lirade vi gh ett tag eftersom att en viss mathias glömde det igår. Vid två drog han hem och då blev jag såhär :( men då frågade fridis om jag ville vara med henne mathias och linus och kolla på onetreehill hela dagen och då blidde jag :)
men nu orkar jag inte skriva mera, chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0