sommar & sol

efter en riktigt skön dag på havet med bästa vän så har man nu hamnat här framför dumburken. Riktigt trött och seg är jag men det blir så utav solen och värmen säger pappa. Det ligger nog något i det han säger..

som jag sagt så många gånger tidigare så kommer jag knappt att skriva här nu på sommaren. Har så mycket annat för mig än att vara inne och sitta framför datan, det gör man bara om det regnar!
Nu är det stranden som gäller, kompisarna, pojkvännen, grillning, födelsedagar (inklusive min egna :D) och sånt. riktigt härligt. Och på tal om födelsedagar så fyller jag faktist år om en vecka. Den 6 Juli om jag ska vara mer exakt :)

Nu ska jag gå över till Leia Erika & Daniel med Mamma och Pappa. Undra om hon är på lekhumör idag.
aja chao

här får ni en stekbild!
gggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0