indeed

skolveckan har varit bra och kvällen igår (valborg) var också mycket bra och trevlig.

Det blev grillning och bad på nösnäs med en massa gott folk. Sedan blev det lite dans på bryggan och besök till donken för kissepaus och mitt upp i allt detta så ringer mi madre och säger att jag har tappit min plånbok? Så hima typiskt mig säger jag bara... Så det blir till att gå ner till statiol och hämta den.
Runt tio bestämmer vi oss för att hyra film så fort som bara den cyklar david och chrille till videomix och hyr film. Sedan så drar vi alla hem till Mathilda och då blev att det att kolla på någon film som var sci-fi action.
Typ vid halv tolv så drog jag och dylan hem, höll på och somna verkligen så trött som jag var haha :)
men tack för en mysig kväll folks! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se vad dagen bjuder på.. Jag sitter och hoppas att torget är öppet så att jag kan öpa nya örhägen men gassa i solen är ju inte heller fel ;D
cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0