jammin'

...

blommbukter och överraskningar= me like it alot.
ska fjäska lite med mi novio nu hahaha
min pojkvän är bäst.

café udda igår var mycket mysig och trevlig och bra. Denna gången sket jag i filmen för att dansa lite och spela musik istället, filmen intresserade ändåinte mig. Typ en dokumentär film om komedi? Ja ni kanske hör på namnet hur den verkar.. Lite senare in på kvällen så körde jag och Mattias "God Gave Rock 'n' Roll To You". Det svängde som jag vet inte vad! Speciellt när vi fick in Dylan med trummorna, ellen med sången och Tobias med dom afrikanska trummorna. Riktigt najs var det! Sist av allt så hade vi tända ljus och en liten "bönstund" eller hur man nu skall förklara det. Som tur var så lyckades Simon att hålla sig på benen denna gång då han tände sitt ljus. Det var nog tack vare att Mattias följde honom fram och hjälpte honom så gott han kunde, haha.
Vid kvart över elva drog jag och Dylan hem, upp tidigt nästa morgon(idag) för att kusinen skulle konfrimeras och den andre fyllde år.


nu ska jag upp och spela kort med min lillebror så att jag inte fastnar framför denna dunken hela kvällen
ciao amigas y amgios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0