mjao

nu är det typ två veckor sedan jag slängde in något, inte bra asso.. Kommer inte hinna skriva något nu heller för måste in i duschen snabbt för att sedan ta en promenix med Lisa :)

onsdag var det uppvisning i kyrkan för vad vi har gjort i mikk. Sjöng och spelade gitarr och det gick skitbra! Sedan på kvällen så kom en massa oerhört gott folk hem till mig. Mysigt och väldigt trevligt! Blev lite singstar och twister och så..
Torsdag var kristihimmelsfärd och det menas att vi var lediga från skolan, woho! Blev bak på kvällen, gjorde mumsiga bullar.
Fredag blev det torget en stund med mamma & pappa och sedan ner till Down Stairs för klipp och färg. Håret, alltså själva frisyren blev skitbra men inte färgen. Skulle blivit ljusare men det blev typ orange/ljusbrunt, men visst ljusare blev det men i fel färgformat om man säger så, hehe..
Senare mot kvällen blev det att dra ner till Café Udda till gott folk också. Tänk egentligen att det finns så himla många trevliga människor, och att jag har fått turen att få umgås med dom? Jepp, glad är jag då defenitivt över det! Blev lite film, musik och kortspel ich runt tolv så gick jag och dylan hem och satte på en film och sedan somna. Det värsta är att jag missade det bästa i filmen bara för att jag somnade mitt i den :(
Lördagen så vakande man upp bredvid sin novio, inte fel någonstans :) typ det bästa som finns! Men han skulle dra vid tolv och då kände jag för att gå ner till torget men icke sa picke. Så gjorde ingenting fram till runt 8 kanske då frida kom och lite annat folk :) Kollade tv och en massa, men dom drog redan vid elva kanske men då kom dylan hit :)
Han drog runt halv ett och då var det bara att sova till ungefär tolv dagen efter (y)
Så idag har jag kollat match på nösnäs och nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen en snabbis innan jag tar en promenix med Lisa!

cya mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0