söndag

kom nyss hem från nösnäsvallen, kollat på dylans match med med madre :)
3-0 till uddevalla då men, aja så kan det också gå..

helgen har vart great med en massa solsken och umgänge med gott folk (somvanligt), mycket bra mycket bra. Igår blev jag hembjuden på grilalt hos mi novio, mycket mysigt och mycket god mat :) Lite senare på kvällen drog vi ner till videomix och hyrde film- Another Gay Movie. AHAHAHAHAHA
mattias och dylan verkade ju gilla det iaf.. vid halv vtå tiden drog jag hem och somna som en stoooock,

Tyvärr är skolveckan inget att se framemot alls.. För det första så ska engelskan och svenskan vara klar och jag är halvvägs med engelskan men har inte ens börjat på svenskan. Sedan får vi inte jobba med svenskagrejen på våra svlektioner utan då ska vi hålla på och skriva en uppsatts eller något bara för att aaaaaalla nior ska ha uppsatts tävling? Orka sitta hemma varje dag på sin fritid nu i veckan och skriva svenskagrejs då menar jag, vad tänker dom med? tydligen ingenting...

bara för att mamma står och steker köttbullar nu så kom jag och tänka på att vi kanske ska åka till skara sommarla iår Inte fel assooo. Har inte vart där på evigheter nu känns det som, not good. Men det dåliga är att det verkar som att det bara ska bli våran familj och det vill inte jag för dt är så tråkigt och jag har ingen större lust att dra runt med oscar varje dag? haha. Ska se om jag kan få med mig någon ;D


food time, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0