bad touch

Nu sitter jag härigen framför datan. Egentligen borde jag typ plugga spanska eller något för jag har nämligen prov i det på tidsag men jag orkar bara inte göra det... Nu när man har en dålig lärare också ökar inte precis listen att plugga inför hennes prov..

Iallafall så kommer släkten hit i eftermiddag för att fira pappa pch oscar. Ska bli mycket trelivgt. Farbror tommy och hans fru+ barn kommer och dom har jag ingte träffat på nästan ett år så glad är jag!
Igår hämtade vi tårtorna som vi ska äta idag, dos faktiskt plus kakor. Rena himmelriket :D

ikväll blir det bio med flickorna, uppföljaren till Män som hatar kvinnor, vilken jag inte har sett heller. Men anyway, det ska bli mycket mysigt :) har saknat dom som få!

Nu avslutar jag med en härlig SOL bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0