hallelujah

Sitter för tillfället och lyssnar på Hallelujah. Den låten är så himla mysig, bland dom mysigaste låtarna som finns tycker jag! Fast just nu lyssnar jag på när Molly Sandén sjunger den med svensk översättning. Har gåshud ska jag säga er. Hon gör låten hur bra som helst och hon har ju faktist rösten också.
Här är länken för er som vill lyssna på den. Gör det, ni kommer inte att bli missnöjda!
http://www.youtube.com/watch?v=u25YhqKCxgM&feature=related

Kom också och tänka på att det höst nu(vilket jag skrev om i tidigare inlägg..) och det märks verkligen. Det blir allt kallare dagar och kvällarna blir mörkare och mörkare. Det börjr ju mörka runt sju-halv åtta redan vilket är lite sorgligt. Jag själv är inte ett stort fan av hösten. Jag hatar kyla och regn. Jag går runt och fryser tillräckligt mycket ändå så jag behöver inte ha extra kyla nu tycker jag! Sedan regnet.. Det är inte så kul att gå runt och vara blöt en hel dag, eller hur? Det fick jag göra häromdagen för jag fick inte på mig regnjackan utan fick ha en tjocktröja + mjukisar. Hur kallt och blött som hest!
Däremot så är vintern mysig, den ser jag faktiskt fram emot lite granna om jag ska vara ärlig. Mysiga kvällar med någon man tycker om framför en stor brasa, varm choklad, värmeljus och massa filtar. Hur mysigt låter inte det egentligen? Mysigt som tusan!

Nej nu börjar Idol så jag måste kila!
puuuuss


jag saknar dig bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0