summertime?

Kan ni tänka er att solen har varit framme i princip hela dagen idag? Underbart! Synd bara att det inte är sommar och den goa värmen men ändå, sol som sol liksom :)

Dagen har varit tråkigt och händelserikslös(?) jag och stavning. I vilket fall som helst så har inget hänt utan jag har pendlat mellan datan och teven. Kollade på Avatar imorse och fybubblan vad bra det programmet är! Finns inget bättre program än Avatar, noway. Har tvingat Martin att kolla på det med dig också. Stackars honom, haha.. 
I förmiddags tog jag mamma & pappa en tur i stenungsund. Hittade ett hus på hemnet.se som vi ska kolla på lördag då det är öppen visning. Så vi körde bara förbi det idag för att se hur det låg men det blev att vi kärde runt och kollade på en hel del andra hus också. Ibland vill jag verkligen vara rik och ta första bästa huset jag ser.

Nu kommer snart mamma hem och då blir det mat. Hon var så snäll så hon erbjöds sig att köpa vad som helst så hon kommer också att komma hem med lantchips till mig, wonderful!
Nej nu ska jag försöka spela sims vilket jag aldrig gjorde igår. Haha!

Chao amigos!


tänktevara lite elak och slänga ut denna underbart snygga rump bilden på min älskling :)
saknar honom som bara den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! fan va sött ;)

2009-09-17 @ 13:53:30
Postat av: Anonym

/ olivia :)

2009-09-17 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0