100102

Hola amigos!

Har varit dålig på den delen som kallas att blogga och vara aktiv men det är som det är. Varför behöver ni inte veta denna gången. Jag är alltid snäll och förklarar mig menna gången låter jag det vara osagt.

Min nyår var iallafall såhäääääääääär bra. Massa trevligt och efterlängtad folk som man fick träffa, vara med de bästa (ellen saknades dock!), ha kul och allt. yes, bästa nyår på många många år. Lite strul blev det väl också men det är sånt som händer. Bara och tänka på tills nästa gång :)
Nu dör snart min data så tänkte slänga in lite bilder från kväll, mobilbilder. Alltså dålig kvalité, men det är bättre än inget va? Ska sedan leta upp kamera sladden och lägga in de andra bilderna också.


andreas =)


Martin, jag och Victors rumpa. Haha!


Andreas, jag och Jakob =)


Kvällens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0