100107

Godmorgon =)

Vaknade ioförsig för mer än en timme sedan och har hunnit slänga i min frukost också, det som gick att få ner, så riktigt godmorgon kanske man inte ska säga. God förmimddag kanske låter bättre? Jaja..
Inatt sovde jag inte alls bra. Hade ont i magen, illamående och bara låg och vred och vände. Inte precis det bästa så så mycket frukost blev det inte. Min mage är fortfarande inte min kompis.. Hoppas jag inte håller på och få magsjukan eller något och ligga och spy hela tiden. Nej usch!
Ska snart ner till torget med mamma och sätta över pengar på mitt kort och kolla efter b-vitaminer som gör att håret blir längre. Hörde att det fanns något sånt, prefekt för mig som har kort hår och vill ha längre! Sedan får jag se om jag orkar träna senare med tanke på natten och hur det är nu. Det blir ju inget bättre heller tyvärr.

Jaha, nu var tvätten klar också och den vägrar mamma hänga. Får väl ta och göra det själv då, så duktigt som jag är haha.



dessa bilder pryder min vägg.
jag och dom bästa!
aldrig utan er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0