Aloha =)

ÅÅÅÅÅÅÅH vad trött jag blir!
hade nyss skrivit jättemycket och så bara försvann det?! BLÄ vad jag hatar datan ibland!
Iallafall..........

Idag mår jag iallafall bättre och ska till skolan imorgon, Ska bli lite skönt att komma iväg och inte bara ligga hemma och dega och integ öra någontig.Vissa tycker väl att jag är helt crazy nu men efetr att bara gjort det i nästan en vecka så får man krupp och vill inget hellre än att lämna huset, haha!

Har precis börjat skriva på en ny låt igen. Brukar göra det ibland och just idag kände jag för det och det var faktiskt ett bra tag sedan jag skrev nu. Dock har jag inte kommit allt för långt, vers och ref är klart men inte sticket eller några ackord. Får väl sätta mig och fixa med gitarren ikväll om jag orkar för just nu har jag skrivkramp och alla ideér är borta och då är det ingen idé att skriva mer för då kommer jag säkert bara att förstöra något, hehe.. Om vad skriver jag om? Jag skriver inte om något speciellt utan jag skriver Till mina närmsta. Det som känns rätt och det som känns bra att ha med i texten som sträcker sig åt våran relation. Fast dom vet inte om det ännu, hihi. Få se om jag vågar spela upp den för dom (a)
Sitetr fkatisty och skriver på min gamla data, den stationära som jag använde innan jag har min laptop. Var ett jävla bra tag sedan jag använde denna och det märks för den var ganska seg i början men nu är den helt okej. Hittade också alla mina gamla bilder, låtar, videoklipp och dylikt här. Jättekul och kolla tillbaka på sånt!

Aja whatever, nu ska jag upp och se en film. Myspys, adiós. ♥


jag och Leia o somras =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0