diary of jane

Jepp, sitter och lyssnar på den låten nu. Diary of Jane med Breaking Benjamin. Riktigt bra låt det där! Familjen, ah alla utom jag, seplade nyss ett parti fia med knuff. Så tråkig som jag är valde jag att stå över istället. Känner mig inte alls taggad för det, mår inte heller så himla bra. Fortfarande trött, hängig, ont i halsen och det. Dock så har illamåendet och magontet försvunnit vilket är bra.

Ska försöka vända på dygnet genom att dra mig till sängen ungefär nu. Skola på måndag igen, tyvärr.. Sedan så är det alltid skönt att komma isäng så man inte sover bort hela nästa dag. Imrogon blir det nämligen först gymmet med Jakob och efter det ska vi ner till torget och strosa lite också. Kvällen imorgon kommer också att spenderas med honom, supermysigt! Älskar att umgås med honom, och såklart mina andra vänner.

Jag är faktist riktigt glad att jag har en sån bra relation med både han (asso jakob) och Martin. Det är inte ofta man har en sån stark relation med någon av de andra könet som jag har, och det borde man verkligen ha. Både Martin och Jakob är som vandrande änglar här på jorden och jag är otroligt glad som har fått chansen att lära känna dom såhär bra. Dom vet hur mycket jag uppskattar dom och hela faderittan men jag kan inte få nog av att säga hur mycket jag tycker om dom. Det finns inga ord som kan förklara det. Kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades. Haha, det var en rolig dag. Dom två och några andra kompisar bl a en som jag var på G med då kom hem till mig och hade filmkväll. En mysig kväll som ledde till många starka band mellan flera, men främst mellan oss tre :)
Nej, nu får det vara nog med allt mitt babbel. Ni får ju inte tröttna på mig, haha.

Sovdags nu, godnatt♥


j j m ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0