Godmorgon!

Vaknade upp vid tio av en äckligt konstig och läskig dröm. Alla som känner mig vet att jag ahr en enorm fobi mot sprutor och nålar och doktorer och hela fedarittan, men gissa då vad min dröm handlade om? Jag tänker inte återberätta den iaf, uschusch. Då får jag men för livet haha!

Ska snart fixa frukost till hela familjen. Det gör vi nästan varje morgon, eller dom morgorna det går. Brukar ni också göra så? Jag tycker det är välidgt mysigt. Efter det skulle jag egentligen ner till gymmet men min hals är inte min vän idag så tyvärr så har den tyngst röst när jag valde en omröstning. Får se vad jakob säger om det, hehehe... Men vi ska iallafall träffas ändå. Så sjuk är jag inte =)

Oj, nu är det dags att fixa frukosten!
Cya ;D

Här är en härlig morgonbild på mig, dock med dolda ögon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0