inte som det ska

Hola amigos =)

Har tappat bloggsuget lite plus att jag har sjukt mycket och göra i skolan nu så något bloggande kommer det inte bli mycket utav, som ni kanske märkt. Självklart ska jag inte lägga ner bloggen eller strunta i den utan jag bloggar helt enkelt då jag får tid för det. Nu sitter jag och väntar på mat och medans det står på spisen kan jag passa på att säga att jag har ingen idé över huvudtaget om hur jag ska göra med gymnasievalet. Jag går ju nu första året på samhällsprogrammet men är sugen på frisör och stylist som jag inte valde till men vet inte hur säker jag är på det. Alltså, jag vet inte om jag ska gå kvar samhäll och sedan läsa vidare till något eller börja om i 2an och gå frisör? Någon som har lite tips eller idéer? Skulle vart kul.
Ojsan, nu är maten klar. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Självklart ska du gå frisör tycker jag :-)

2010-01-23 @ 15:04:42
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

FIN bloggg. ;)

2010-02-08 @ 20:44:03
URL: http://aannorlundast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0