sjuksjuksjuk

Nu ligger jag här i soffan igen och glor på den förbannade tvn som inte har något intressant att erbjuda mig. Kollar på något program och tornados och det är faktist intressant men det är slut snart och efter det finns det inget kul alls och kolla på, usch. Som tur är så håller Jakob mig vid liv med sina crazy sms. Jag sitter och skrattar åt hans korkade sms fortfarande, haha. Ska se om jag kanske kan få mamma och åka ner och hyra film till mig? Det hade inte suttit fel.

Asso inatt, jag har inte varit med om en sån jobbig natt på länge. Jag mådde så dåligt igår så jag fick mamma att sova bredvid mig (hehe). Vi gick och la oss typ halv tolv någon gång och vid två gick hon för att det var för varmt och att hon inte kunde somna vilket jag inte heller kunde. Min hals gjorde något fruktansvärt ont och jag kunde bara inte koppla av. Efter hon gick tog det några timmar innan jag gick upp till henne ist, runt halv fem. Hade fortfarande inte kunnat somna. Fick lägga mig bredvid henne och pappa, fast pappa skulle upp 5 och jobba så det var lugnt. Sedan efter det kunde jag inte heller somna, eller jag låg och försökte och somnade väl till en stund men sedan vaknade och så var det hela morgonen sedan. Urjobbigt! Och nu så har jag fortf ont i halsen, svårt att prata och en jättejobbig slem hosta. Inte kul någonstans!

Trött och sleten ska jag nu fortsätta kolla på tv, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0