kristin?

idag filmade vi på ea:n till Hannah's trailer. Mycket bra och roligt värre (y) Dock funderar jag på hur jag ska kunna hålla minen och inte skratta när vi spelar in de andra scenerna, är ju trots allt sån att jag har svårt för att vara helt seriös. Men för din skull Hannah ska jag anstränga mig :)
Det är jag som spelar Kristin och David som spelar Arne som är min älskare men som dör? hahaha.. Dylan ska vara någon Erland som jag ska dansa med och en massa och sedan så ska Jakob och Mattias vara med också. Plus en gammal tant som jag ska sitta och gråta hos typ? Ah, hur ska det här gå egentligen?

har inte heller vart med mi novi på jättelänge känns det som, sorgligt.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0