20.57

hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar
hos dig har jag allt, där vågar jag stanna kvar ♥




Dagen idag har varit okej. Skolan fungerar bra och jag har hittat nya vänner också :) En av dessa heter Matilda. Riktigt go och trevligt tjej det där.
Imorgon börjar jag runt halv nio och slutar vidtjugo i fyra, hur kul det är det på en skala? Jaja, man får väl helt enkelt bita ihop och ta sig igenom dagen. VI har ju trots allt musik som tur är!
Till helgen har jag inga som helst planer. Får se vad som händer..

aja, nu ska jag sova. Iallafall försöka, chao amigos!



I can't make you change your mind
if your heart not in it for real

Kommentarer
Postat av: Linda

hahhaha, bilden är klockren! Dylaan asså ^^

2009-08-27 @ 20:58:48
URL: http://melikepurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0