womanizer

Idag åkte hela familjen in till Göteborg för att discobowla med deras gamla kompis Gunilla som fyller 40 år. Det blev hela hennes släkt så vi var väl nästan 20 pers som spelade. För min del gick det skit ända till slutet där jag briljerade. Gjorde strike och spare(?) hela tiden då. Jag är grym när jag väl har kommit igång ska jag säga er!
Efter bowlingen åkte vi hemmåt men tog burger king på vägen till moi and Oscar för dom skulle ner till Gunilla och käka mat där men jag valde att stanna hemma istället :)

runt sju kommer älskling hit, får se vad vi hittar på. Hoppas på att käka våfflor ikväll och titta på en bra film. Nu kom lillbroshan hem! Drar upp till han ett tag.
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0