Back home

Godkväll =)

Har precis varit över hos grannen med familjen på lite "glöggmys". Själv dricker jag inte glögg så det blev julmjst och pepparkakor. Mysigt! Leia var som vanligt i farten och sprang runt och lekte och donade och tillslut skulle jag vara där hon var hela tiden. Hon är så himla gullig.

Nästa helg är det Lucia och då ska det bakas en massa lussekatter och pepparkakor och resten av alla julsaker ska upp (förutom julgranen). Så har det alltid varit här hemma och jag tycker om traditioner så därför ändrar vi inte heller för iår. Ser faktiskt fram emot julen och hoppas på att vi för nångång skull kan få lite snö. Vi får ju nästan aldrig någon snö och när vi väl får det stannar det i max en vecka. Usch!

Nu blir det sängen för jag är hur trött som helst och det första som händer imorgon är matteprov på kap 1-3. Skolan är verkligen en glädjedödare, fast det visste vi redan.
Hörs imorgon igen, godnatt!



Min älskade Leia. En liten nakenfis är hon allt.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0