en känsla

en känsla, en obeskrivlig känsla. Den finns inuti mig och det finns inget jag kan göra. Jag vill mer och mer men gömmer mig istället för att agera. Vad gör jag för fel och hur kan jag ändra på det? Vad kan jag göra för att allt ska bli bra, att problemen försvinner?
 
Egentligen är det inte jag som ska göra något. Jag ska fortsätta på min egna väg och inte göra ett skit. Jag ska skita i vad som tycks och vad som sägs, bara ignorera det fullständigt. Det kan väl inte vara så svårt? Tyvärr är det så. Det är lättare sagt än gjort. Jag är på god väg men inte på toppen än. Come on girl!


kärlek är så himla komplicerat.
Varför?


Kommentarer
Postat av: olivia :)

Fina barn <3

2009-12-19 @ 14:58:18
URL: http://enrosakrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0