ge mig mat!

Hej!

Sitter och kollar på avatar med min lillebror nu samtidigt som min mage skriker efter mat. Är så himla hungrig så det finns inte! Men mamma kommer snart hem och då har hon mat med sig till oss, supergott =)
Håller på och pluggar lite till spanskaprovet som jag ska ha på fredag också (trorjag) eftersom att jag är missar spanskan nästa vecka.. Denna gången ska jag bannimej få MVG på hela jäkla skiten. Haha!

Funderar på att lägga mig i sängen efter maten och sova lite, är supertrött efter provet idag. Sån press, hatar prov! Nej, nu ska jag börja duka för mamma kommer snart.
Puss =)


en gullig gammal bild på thai, chrillefrille och asphäll för 2 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0