Hej!

Har precis slagit in lite julklappar, har dock inte köpt alla då än men.. Får fixa det nu till veckan! Innan julafton så att säga.. Det kommer bli finfint det här. Mysigt är det också att gå runt och köpa julklappar och hela faderittan. Eller det tycker jag iallafall. Visst att pengarna rinner iväg men vad gör man inte för sina nära och kära? =)

Nu väntar jag på att Johanna ska komma och hämta sin klänning och sedan ställa mig och göra våfflor. Har match ikväll mot Pixbo borta klockan åtta typ. Inte världens bästa tid och inte världens bästa dag men nu är det så, tyvärr. Imorgon är det sista framträdandet med julspelet också vilket ska är riktigt skönt. Jag drömmer ju t.o.m om det jäkla spelet nu så det får allt vara nog nu! Haha..

Hoppas att det ramlar ner mera snö från himlen och att den ligger kvar. Den har nämligen en tendens att bara stanna i några få dagar. Nu har vi haft snö i kanske 2 dagar? Inte jättemycket, men lite. Varför det ska komma ännu mera snö är för att då är det dags för lite plastpåse åkning! Mycket roligare än att åka pulka ner för en backa ;)



Oj, nu kom Ömis. Hörs senare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0