juldagen

Hejhej =)

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade verkligen ingen tid till det. Julafton igår som sagt och det var jättemysigt. God mat och julklappar. Dock var inte mormor&morfar med som dom brukar för iår var dom hos min moster i USA därför så kom farfar&Sylvia till oss istället. Trevligt :)

Kollade nyss ut genom fönstret och det är typ världens snöstorm ute. Blåser som bara den! Ska nog ut en sväng senare och gå ändå, måste ju röra på mig efter all mat igår. Senare blir det nog att träffa lilla Jakob också, om han nu tillfrisknat. Fick reda på att Niklas (en kompis) som varit sjuk till och från sedan måndags är äääännu mer sjuk idag. Hur kul kan det vara? Usch, jag är väldigt glad över att jag är frisk iallafall!

Nej, nu ska jag se på film med min lillebror =)
Puss!

gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0