Lördag..

Klockan är nu över sex och jag har inte gjort ett piss idag. Ska ner till ellen snart som håller på och packar inför sin resa till fjällerna imorgon med sin familj och några andra. Är borta till efter nyår, inte okej!
Innan jag går dit ska jag försöka få Martin och co att gå till ica med mig så att jag kan få sällskap till Ellen (hon bor nästan granne med ica). Det är lite svårt för dom sitter och lanar, något utav det tråkigaste för få blir man så osocial. Fast är man själv med är det kul, haha ;)

Vad händer och sker på nyår någon som vet? Har absolut ingen aning om vad som händer då. Inte kul att bara sitta hemma med släkten, hehe.
Yeye, här kommer lite bilder som jag tog idag.
Enjoy!


don't ask, hehe


yttligare ett misslyckat försök, haha!


yes, jag lyckades komma in i kameran!

Nu drar jag! Hörs senare eller imorgon. Puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0