for the last time..

Idag var det sista gången att få träffa kusinerna för imorgon klockan 03.00 så åker dom tillbaka till usa i återigen ett helt år :(
Det är helt sjukt vad jag kommer att sakna dom, igen.. Får hoppas att mormor och morfar ska åka dit någon gåg nu under hösten för då ska jag bannimej ta och åka med! Oavsett vad mamma säger.



Iallafall, här kommer lite bilder från dagen :)

Ingrid och Lovisa
Ingrid(rosa) och Lovisa(lila) spelar boll :)

jag och älsklings Lovisa!
Jag och Lovisa ♥

älska!
älska till tusen ♥

favvo Lovisa!
Lovisa äter vinbär :)


Moster med Gustav, Lovisa och lite Ingrid (rosatröja) :)
Moster. Gustav och Lovisa :)


Ingrid och Lovisa.  Söta som bär!
Söta som bär! ♥



älska till tusen!
Har jag sagt att jag älskar min lilla Lovisa?
ååååh vad jag kommer att sakna dig och hela familjen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0