sen uppdatering..

.. och jag ber såååå om ursäkt!

det har hänt så mycket på senare tid så jag har helt enkelt inte haft någon tid att slänga in ett inlägg eller två, kanske till och med fler. Har vart på skolresa med klassen på dyrön, mer om det finns på anotherffrida.blogg.se :) Också lite bilder kan man se där. Det vart riktigt mysigt och trevlit, dock kanske inte så mycket på natten men som tu var så sov jag då och slapp att bli utsatt för något (y)

sen så har det också vart avslutning, rättare sagt den 11 Juni 2009. Ingen mer 9a :( Det är hur sorgligt som helst för jag har nog aldrig trivits så bra i en klass förut samtidigt som jag har tyckt om så många. Min klass, alltså klass 9a, är och kommer alltid att vara den bästa klassen. Vi har gått igenom väldigt mycket, både bra och dåliga saker. Vi har vart på misslyckade klassresor där det bara regnat och blåsigt, men trots det så har ändå allt fungerat. VI har haft bra & dåliga lärare, bra & dåliga stunder, fått otroliga anfall på davids skratt, spelat chack i timmar, skrattat tills tårarna runnit och krampen i magen börjar kännas av och mycket mycket mer. Nästan för mycket för att kunna skriva ner det i ord.
Sedan så har man haft de bästa flickorna i klassen som verkligen ska ha stor guldstjärna
frida lindberg  josefine berntsson  johanna ömar  hanna hedvall  ellen fransson
ingenting slår dessa tjejer. Inga ord kan beskriva dom. Dom är helt enkelt bäst ♥

De andra niorna har också vart enormt härlig måste jag säga. Har lärt känna så många nya som jag aldrig känt innan och det är riktigt roligt. Och inte nog med det så hittade jag min pojkvän i min grannklass som jag nu haft i över 4 månader och som jag aldrig känt så som jag gör nu tidigare för någon. Han är underbar!

Vi får inte heller glömma Erika och Christer. Nej herregud vilka minnen man har med dom. Så fort man varit lite nere så har man alltid gått till Erika och fått lyssna på värdefulla ord, en massa råd och ibland också kritik men det behöver man höra ibland. Sedan så är hon bara så himla härlig och go, precis som Christer! Det roligaste med Christer är nog att det är så roligt att driva med han och skojja hela tiden. Jag kommer nog aldrig glömma då jag och hanna sprutade vatten på han med en liten spruta och han plötsligt började springa och jaga förs hanna och sedan mig. Hahaha, jo minnen är det allt!


Nu har jag faktist fått lite skrivkramp här borta.. Får skärpa mig med inläggen och lägga in oftare. Kan säga redan nu att det kommer nog inte ske förrän senare i veckan pga "sommarjobb" ända till torsdag.
pusshej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0