after school

åh vad min mage gör ont! Jag har nog ätit min mat för snabbt, och kanske fått i mig lite för mycket också för den delen, he he...
Som en prick över i:et så kommer mamma hem om typ en timme och då ska hon göra mat till mig och oscar, igen! Gud, jag kommer kunna rulla fram efteråt, tur att jag har träning ikväll (y)

Skolan idag var helt okej. Upptäckte hur mycket jag hade saknat min korkade klass under lovet och min Matilda! Hon har klippt rak lugg, damn she's hot!
Iallafall så gissa vad? Jo, jag glömde mina nycklar. Både till skåpet och hem.. Jag blev tvungen att låna Martins "fotbollsskåp", haha! Intern skämt ;) Sedan var jag också tvungen att vänta hem Oscar som hade nycklar med sig. Bra jobbat lillebror!

Nej, nu ska jag slänga i mig resten av mina makaroner och spela sims eller något.
Ha det superduper =)


bjuder på en gammal fotbolls bild!
fridis moi and ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0