Alla resor har ett slut...



Rabih fick lämna oss denna fredagen. Otroligt jäkla synd må jag säga! Han var ingen av mina favoriter men jag tyckte ändå om honom. Han hade en sån orginell röst. Som tur var så åkte inte Mariette ut som är en av mina favoriter. Erik är den andra, men det kunde ni nog räkna ut ;)
Jag hoppas verkligen att han vinner hela idol för det är han värd! Så bra som han är!



Kvällen har spenderas i kyrkan med en massa sång och uppträdanden eftersom att min match blev inställd, så typiskt! Efter det drog jag martin och hulten hem till moi men hulten stannade bara en liten stund så det blev jag och martin i slutet fasts han drog runt ett kanske.. =)

Nu är klockan alldeles för mycket så nu blir det sängen för min del.
Puss

martin den snyggingen, grr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0