Dålig uppdatering..

... jag vet! Men igår hade jag inte tillgång till datan en enda gång så det var därför jag inte kunnat blogga. Har en massa bilder från helgen som jag tänker lägga ut lite senare men innan dess ska jag berätta vad ni missat.

Fredag; Vanlig lång och jobbig skoldag till 16 och då åkte jag, matilda & gabriella till donken och käkade. Efter det gick vi och köpte lite godis, mumma. Mamma kom och hämtade oss och vi fastnade hos mig vid mitt singstar ända tills gabbi skulle hem så vi följde henne till bussen. Runt åtta kom Martin och Anders och då blev det idol för hela slanten! Efter det skulle Matilda hem så då följde vi henne och sedan gjorde vi inte ett dugg (jag martin & anders).

Lördag; Upp halv åtta för match borta mot Frölunda. Bra spel men det räckte inte hela vägen. Hem till Ellen direkt efter och lite gh spel och sånt. Ner till sundahallen runt fyra för att kolla på när pojk juniorerna i innebandy med Louise. Dock hann vi inte se hela menmen. Hem och käka, ellen duschade och sedan åkte vi hemmåt och gick till Jakob och Martin. Dom skulle raida hela jävla kvällen mden jag och ellen underhöll oss själva, gick riktigt bra! Hemma runt halv ett typ :)

Söndag; Vaknade vid elva, käkade frukost och nu sitter jag här. Snart ska vi till Jysk och kolla säng till Oscar och sedan vidare till torget. Ikväll blir det bio med flickorna =)


Slänger snart ut lite bilder från helgen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0