Mannen som talar med hundar

Hellu! =)

Sitter och kollar på "Mannen som talar med hundar". Urgulligt program! gillar det skarpt och kollar på det så ofta som jag kan. Har ni sett det? Det går på Tv4+ vardagar 15.35. Tänkte om ni ville veta, haha :)

Idag hade jag som sagt No-prov. Det kändes faktiskt bättre än vad jag förväntade mig, men jag tror att resultatet kommer bli sämre. Haha! Som tur är så bjuder denna veckan på ytterst lite läxor också, skönt! Mera tid för annat =)
Längtar tills imorgon också. Då har vi en slapp dag i skolan till 13.15 och efter det så ska jag med mami & papi till ullared! Jag hoppas hitta en ny jacka, och såklart lite krims krams.. Hihi :)


Nej, nu ska jag fortsätta och kolla! Puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0