Myskväll, igen!

Hej igen!

Jag vet inte om ni förstod att det inte var jag som skrev inlägget under? Linn och Martin var i farten men dom kunde inte avslöja att det avr dom som skrev så nu gör jag det ;)
Kvällen har iallafall spenderats med Linn, Martin och Jakob. Jag hade hur kul som helst och hoppas på att dom också hade det =)
Vi började med att dra till donken och käka runt sex och då var man grymt hungrig eftersom man inte ätit sedan skolan, alltså halv elva..
Efter det gick vi till hemmakväll och hyrde film; Håll käften. Hur rolig som helst! Så köpte vi lite godis också och sedan tog vi bussen hem :)
Slog på tv4 och såg lite av Idol (erik är bäst!) innan vi började se filmen, den rekommenderas!

Nu sitter jag här helt ensam för dom gick precis. Det är bra på ett sätt eftersom att vi alla skall upp tidigt imorgon men lite tråkigt eftersom att jag inte är trött och inte kan sova nu? Jag får väl helt enkelt försöka =)

Godnatt allihopa ♥



tack för en jättetrevlig kväll! =)


Kommentarer
Postat av: # 4

Tack själv Ryen. Hade jätte kul med er. Får bli fler gånger. <3

2009-11-16 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0