trött och seg

Godkväll!

Sa ju att jag lovade att blogga nu igen, eller hur? ;)
Iallfall så var det som sagt match idag, fast den har jag redan skrivit om. När jag kom hem käkade jag fort och sedan kom Jakob och Martin förbi så traskade vi ner till Ica. Blir alltid lika glad så fort jag träffar dom filurerna. Alla borde ha sånna vänner. Som mina bästavänner ♥

Imorgon är det No-prov och jag har inte pluggat?! Jag som skulle bli plugghäst?! Inte bra.. men jag skyller på att jag glömt av det + att jag inte haft tid till det. Men resten av veckan ser inte så jätte jobbig ut med läxfronten. Är nog bara engelska och kanske spanska..

Nu ska jag nog hoppa i sängen tror jag. Är så otroligt trött så det finns inte. Jag har sovmorgon imorgon också!
Men vi hörs imorgon, puss=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0