ullared!

godkväll!

Nu har jag hunnit med skolan, mikk, träning ute i ingenstans och att duscha. Nu återstår bara mitt glas juice och min goda ostmacka =)
Ska snart hoppa i bingen för jag är supertrött men jag lovade ju och visa er mitt inköp på ullared, eller iallafall lite utav det, eller hur?



LDB Bodylotion
Rakgel- jordgubb!
Rakblad


Dove Shampoo & Balsam
Dove Duschtvål



Tänkte tipsa lite om mina ansiktsprodukter också som är jättebra!
Det är det finska märket Lumene.
F.v
Dagkräm-
också bra underlag till smink
Ansiktsvatten
Rengöringskräm
Nattkräm-
fet och bra som återfuktar din hy på natten.

Jag själv har rätt så fet hy och dessa prdukter är perfekt emot det och jag rekommenderar det verkligen!


Nu ska jag inte pladdra på mer, vi hörs imorgon istället.
Puss och godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0