black or white?

hej bloggen!
Det känns som att jag kommit ur skrivandet lite nu.. Detta beror på skolan, läxor, träningar och socialt umgänge för datan är inte allt, eller hur? Haha ;)
Imorgon ska jag iallafall inte till Min skola utan jag ska med Frida till John Bauer och hälsa på :) Jag hoppas på att allt går vägen men det vet vi inget om ännu utan det märker vi.. Tåget går 07.25 tror jag så det blir att gå upp tidigt imorgon. Men åh, jag har ju träning ikväll till typ halv tio?! Då kommer jag inte vara i säng och sova förrän vid halv elva - elva typ.. Haha! En viss jag får panik om klockan är över 22 på vanliga kvällar + då jag har sovmorgon. Menmen..

Nu ska jag packa väskan och göra annat!
Chao amigas!

jag saknar dig vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0