frankrike nästa!

Hallå allihopa!
Tänkte bara säga att jag är något oooooooooerhöööööört taggad inför Frankrike resan imorogon! Shit asso, haha! Jag och mamma har precis packat klart och det bleb nästan full. Såklart så finns det plats över till mina inköp som jag kommer att fixa där nere. jag har nog en liten önskelista på vad jag vill ha som lyder följande:

* Skor (snygga med inte allt för hög klack!)
* Tunikor/cardigans
* Jacka
* Secret stuffs ;)

och så vidare...

Amanda och hennes pappan kommer runt åtta-halv nio imorgon bitti och då åker vi direkt in till landvetter. Flyget går härifrån Sverige runt halv elva och vi är beräknade att vara i Frankrike runt ett någon gång. Vi ska bo hos hennes farmor och det huset är Inte och leka med! Fick reda på att det är 400 kvadratmeter stort med pool och sånt Jag och Amanda ska också få en egen våning om eller om det var ett rum med toalett och allt, något var det iallfall. Det låter ju hur najs som helst!

Jag kommer sakna er alla här hemma så otrooooligt mycket. Ni som känner mig vet ju att jag är väldigt beroende av socialt umgänge och liksom, en vecka utan sina kompisar? Mygad! Det kommer bli hemskt utan er guys! ♥
Bv, got to se u soon to! Mycket kärlek till er!

Nu ska jag kila. Vi kanske hörs imorgon. Jag tar dock inte med mig datan till Frankrike så någon uppdatering kan ni ju glömma på ett tag ;)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Trevlig resa dude :D !

2009-10-21 @ 22:34:34
URL: http://enrosakrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0